BRANDING PENTRU ENTHUSIAȘTII DE MAȘINI
JKR a conceput o serie de campanii de angajament direcționate către publicul potrivit. Prin conținut de înaltă calitate și creativitate, i-am invitat pe entuziaștii de Peugeot să se îmbarce într-o călătorie prin istoria brandului, oferind o cronologie bogată ce acoperă de la primele modele de mașini până la cele mai recente lansări ale producătorului. În plus, am dezvoltat o strategie de consolidare a brandului pentru Champs Elysées, poziționându-l ca sinonim cu calitatea și încrederea.
ADS FOCUSATE PE GENERAREA DE LEAD-URI
Am conceput o strategie de media performantă pe diferite canale, folosind tehnici de remarketing și pixeli de conversie pentru evaluarea randamentului. Am realizat teste A/B, explorând utilizarea imaginilor și textelor. Au fost stabilite mai multe căi de conversie, inclusiv captarea de lead-uri prin pagini de destinație, captarea platformelor native sau îndrumarea directă a utilizatorilor către conversații pe WhatsApp cu reprezentanții de vânzări. O strategie condusă de personaje a avut un rol central, asigurând anunțuri personalizate pentru fiecare profil de consumator, dată fiind variația semnificativă a personajului pentru fiecare model de mașină.
ȚINTIREA AUDIENȚEI CORECTE CU RECLAMA
Pentru identificarea publicului corect, s-a dezvoltat un material pentru validarea personajelor potențiale ale consumatorului pentru brand. Au fost evidențiate valorile, dorințele, temerile și visele lor, împreună cu înțelegerea modului în care acest brand își impactează viețile.
CONSOLIDAREA BRANDULUI PRIN EMOTIE
Obiectivul acestei strategii este de a livra cel mai bun conținut publicului potrivit și de a consolida brandul prin construirea relațiilor și angajament. Sunt create grupuri și programe de postare pentru a consolida fluxul de mesaje și a aduce punctele de atingere ale brandului mai aproape de audiențele sale.
ANGAJAMENT ȘI PUTERE DE BRAND
În acest caz, am utilizat campanii digitale menite să consolideze brandul în mintea și inimile publicului său. Prin creativitate și expertiză tehnică, am conceput campanii care au avut o participare activă din partea urmăritorilor, îmbunătățind percepția brandului și elevându-i nivelul de familiaritate, recunoaștere și admirare.
UTILIZAREA TUTUROR PLATFORMELOR DE PERFORMANȚĂ
Pentru dezvoltarea acestui caz, a fost conceput un plan media cu strategii de publicitate axate pe vânzări pentru a maximiza ROI (return on investment). Anunțurile au fost distribuite pe principalele instrumente de marketing digital (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google, YouTube, Gmail, Bing, Email marketing, bannere pe site-uri web, transmitere WhatsApp, SMS, aplicații și jocuri). În plus, au fost utilizate tehnici de Inbound Marketing, inclusiv captarea de lead-uri, cultivarea acestora și extragerea datelor.